jauh di mata, dekat di komputer. jauh di komputer? dekat di HATI :)

Thursday, 26 April 2012

MeM' 12

Assalamualaikum..=D
rsenye da lame gler xbt post bru,smpai da bhabuk da pon blog ni haa..
nk wt cmne,bzy punye psal..ni pon sbnornye byk lg kje xbt tp xde m0od..huhu

kali ni juz nk cter psal 1 program yg telah pon blgsung kt sni iaitu Mesir ler..
nk dijadikan cter,ak telah trlibat dlm mngnjurkan 1 program ni yg di beri nme Medicophilic Month 2012 (MeM'12) yg dianjurkan khas utk mmupuk smgt mmbaca,suke blajo medic bla bla bla n mcm2 lg laa..

program ni blgsg slame 2 mggu dan mlibatkan smua plajar sains ksihatan sluruh kaherah yg trdiri drpd 3 buah universiti iaiti uni cairo, uni ain sham & uni azhar..


korg layan pic je la ey..

kuiz ala2 rncangan Sempurnakan Harimu

debat

juri debat

talksh0w

mjlis pnutup


haaaa,kalo nk taw..kt blakang dewan,blakang langsir merah tu ad 2 ekor bby kucing taw..
tga2 program,ucapan pe ntah..ttibe bby kucing tu nek pntas..
ak pe lg,nek pntas kjor smpai blakang..
tyme tu pkir2 blk,klakor gler..


lastly..ni la muke2 AJK Pelaksana bg MeM'12..siesly bg ak pngalaman bkrja ngn diorg sgt beh..
lgpon kitorg drpd uni len2,so byk la dpt kwn bru..huhu
pe2 un ni la kje ak paling mncabar kot stakat jd ajk ni..
ssh gler kot nk handle prog 3 uni srentak..

kalo nk taw..akhawat yg atas tu,yg tgh skali..pkai blazer itam tu timbalan aku..hehe
mkasih byk2 kt dy sbb spnjang 2 mggu tu bt ak rse cm ad kakak..(dy tua 2 taon dr aku)
asyik bt air je kje dy,pstu bg ak mknn..untung bkal suami dy nati..

ok laa kwn2..nk smbung kje plop..huhu
slmt maju jaya sume..
kitorg sni da nk exam final taw..doakan la ey..=D










No comments:

Post a Comment